Un nou stil pentru Renault Clio

Renault Clio a fost un succes neîntrerupt de la lansarea sa în 1990, iar până acum s-au vândut 16 milioane de exemplare în întreaga lume.

A fost desemnată mașina preferată a Franței, a devenit un bestseller internațional și a câștigat două premii Mașina Anului în Europa. Timp de cinci generații, a fost una dintre cele mai emblematice mașini de oraș de pe piață. Iar acum s-a reinventat, devenind o ilustrare perfectă a „Nouvelle Vague” a mărcii Renault, debordând de ultimele sale descoperiri, după cum anunță compania franceză într-un comunicat.

Noul său stil este și mai convingător și mai elegant, iar interiorul său șic și distins inaugurează un nou ciclu cu prima reprezentare a noului limbaj de design al mărcii. Noua parte frontală radiază vigoare, semnătura luminoasă a fost complet reînnoită și canalizează identitatea mărcii, iar noile linii ferme, exacte și eficiente conferă acestui Nou Clio un caracter mai izbitor și îl transformă într-un simbol de statut vibrant, cu un sentiment mai emoțional.

Noul Clio și-a actualizat, de asemenea, tehnologia, incluzând, de exemplu, un tablou de bord digital în toate versiunile sale de echipare. Vine cu o gamă mai largă de motorizări decât orice altă mașină din categoria sa, astfel încât fiecare să poată alege configurația care se potrivește cel mai bine nevoilor sale. Punctul de atracție este hibridul complet E-Tech de 145 CP, care combină plăcerea de a conduce cu economiile.

Noul Clio va fi disponibil în mai multe versiuni de echipare, inclusiv în noua echipare Esprit Alpine. Aspectul unic al acesteia din urmă, sportiv, tehnologic și elegant, adaugă intensitate unui vehicul care încapsulează tot ceea ce înseamnă Renaulution.

Imagine: renault.com/Laurent VILLARON

You may also like...