Stellantis țintește prima poziție pe piața  SUV-urilor electrice cu brandul Jeep

Marca Jeep®, marca globală de utilitare sport a Stellantis N.V., a anunțat săptămâna trecută un plan amplu pentru următoarea sa generație de vehicule 4xe complet electrice, ca parte a transformării sale durabile pentru a deveni principala marcă de SUV-uri electrificate din lume. Anunțul vine la doar câteva săptămâni după ce Dodge a făcut un pas uriaș pe drumul mărcii de performanță către un viitor electrificat, dezvăluind Dodge Charger Daytona SRT, un concept care sparge percepția și care reimaginează ceea ce poate fi un vehicul electric cu baterie (BEV).

Ram va prezenta în noiembrie noutățile foarte așteptate ale Ram Revolution EV. Promisiunea brandului este de a servi următoarea generație de clienți Ram cu un portofoliu de produse care să răspundă cerințelor lor din lumea reală. Ram va depăși ceea ce au anunțat concurenții și ceea ce așteaptă clienții pentru a oferi un portofoliu mai complet de tehnologie cu mai multă autonomie, putere, productivitate și confort.

Chrysler a anunțat, de asemenea, că marca va lansa primul său BEV până în 2025 și va oferi o gamă de vehicule Chrysler complet electrice până în 2028. Chrysler Pacifica Hybrid, primul și încă singurul hibrid plug-in din segment, oferă o autonomie complet electrică de peste 30 de mile, peste 80 de mile per galon echivalent (MPGe) și o autonomie totală de peste 500 de mile.

„Vestea de astăzi de la marca Jeep este încă un exemplu al modului în care mărcile noastre americane se transformă pentru a susține planurile noastre agresive de reducere a emisiilor de carbon”, a declarat Carlos Tavares, CEO al Stellantis. „În întregul nostru portofoliu de 14 mărci îndrăgite, oferim produse electrificate antrenante, în timp ce ne străduim să lansăm încă 28 de vehicule electrice cu baterii complet noi până în 2024. Suntem încrezători că viitoarele noastre lansări îi vor încânta pe clienții noștri și vor continua să iubească marile mărci americane cu care au crescut.”

Stellantis a anunțat la EV Day din iulie 2021 că intenționează să investească peste 30 de miliarde de euro între 2021 și 2025 în electrificarea și dezvoltarea de software, inclusiv investiții de capital realizate în societăți mixte pentru a-și finanța activitățile, vizând în același timp să continue să fie cu 30% mai eficientă decât industria în ceea ce privește cheltuielile totale de Capex și R&D în raport cu veniturile.

Anunțurile privind electrificarea susțin ambițiile globale critice ale Dare Forward 2030, inclusiv:

  • să devină carbon neutru până în 2038, cu o reducere cu 50% a emisiilor de carbon până în 2030, comparativ cu parametrii din 2021.
  • stabilirea cursului pentru un mix de vânzări BEV de 100% din vânzările de autoturisme în Europa și de 50% din vânzările BEV de autoturisme și camioane ușoare în Statele Unite până la sfârșitul acestui deceniu.

  • planificarea de a avea mai mult de 75 de BEV-uri și de a atinge vânzări globale anuale de BEV-uri de cinci milioane de vehicule până în 2030.

„Este responsabilitatea noastră să asigurăm un viitor sustenabil al mobilității pentru clienții noștri, pentru angajații noștri și pentru planeta noastră”, a declarat Carlos Tavares. „Ofensiva globală de electrificare a SUV-urilor Jeep se potrivește cerințelor actuale ale pieței și suntem nerăbdători să conducem modul în care se mișcă lumea.”

Poziția de lider global în domeniul electrificării SUV-urilor

Pornind de la succesul modelului Jeep Wrangler 4xe, cel mai bine vândut vehicul plug-in-hybrid (PHEV) din SUA, și al recentului Grand Cherokee 4xe, marca Jeep dezvoltă o gamă completă de produse electrificate, special concepute pentru a spori capacitatea legendară a mărcii și pentru a-și extinde aria de acoperire.

Marca va introduce patru SUV-uri complet electrice în America de Nord și în Europa până la sfârșitul anului 2025.

You may also like...