Hyundai și Kia câștigă discret cote de piață pe măsură ce Europa trece la vehicule electrice

Piața auto din Europa a făcut un mare pas înainte în domeniul electric anul trecut, cu peste 10% din vehiculele noi înmatriculate care funcționează în întregime pe bază de baterii.

Constructorii auto naționali, inclusiv Volkswagen, și-au sporit gamele electrice, în timp ce vânzările Tesla au explodat datorită importurilor Model 3 din China.

În mare parte scăpate din ochi în toată această agitație au fost mărcile coreene, care s-au bucurat de un 2021 bun, în mare parte datorită modelelor lor electrice. Hyundai și Kia au fost nr. 1 și nr. 2 în ceea ce privește câștigurile de cotă în rândul membrilor ACEA, asociația constructorilor auto europeni.

În unele dintre piețele de top din regiune, veștile bune au continuat și în 2022, ca în Marea Britanie, unde Kia a fost cea mai bine vândută marcă în ianuarie, potrivit autonews.com.

A fost destul de ușor să trecem cu vederea producătorii auto coreeni în Europa înainte ca vehiculele electrice să înceapă să ia avânt. Grupul VW este o forță dominantă în întreaga regiune, iar campionii naționali din Germania, Franța și Italia au putut, în general, să joace pe baza patriotismului cumpărătorilor din țările lor de origine și din jurul acestora.

Hyundai, Kia și mărcile japoneze precum Toyota, Honda și Nissan nu au reușit să reproducă succesul pe care l-au avut în ultimele decenii, atrăgând cumpărătorii din SUA.

Dar acum, când vehiculele electrice contribuie la deblocarea unei părți mai mari decât oricând a pieței europene, soarta Hyundai și Kia în regiune se schimbă.

You may also like...