De ce mașinile break nu sunt populare în SUA?

Pentru unii, break-urile sunt plictisitoare, prea vechi și prea voluminoase, dar pentru alții par a fi combinația perfectă între un sedan și un Minivan/SUV. Dar încă din 1973, vânzările de mașini break în SUA au scăzut la minimum datorită crizei petrolului.

Zece ani mai târziu, a fost introdus Chrysler Minivan, care a provocat o lovitură finală break-ului. Acesta erau pur și simplu prea practic și ieftin pentru a fi ignorat, iar reducerile mari și ratingurile de siguranță au sporit și mai mult vânzările. În plus, după criza petrolului, SUV-urile și Crossover-urile au început să capete multă popularitate.

S-a văzut că mai mulți oameni din Europa apreciază break-urile, decât în ​​SUA. Americanii sunt interesați de alte vehicule și sunt dispuși să investească în modele precum SUV-urile de multă vreme. Unul dintre cele mai mari motive din spatele acestei schimbări de preferință este că SUV-urile au un consum mai mic de combustibil și sunt relativ ecologice. Cu siguranță are sens, iar acum au rămas foarte puține break-uri în SUA în epoca actuală.

Originea break-urilor

Există un fapt interesant despre numele „station wagon”, așa cum este denumită o mașină break în SUA. Inițial, acestea au fost folosite pentru a transporta pasageri după ce coborau din trenuri în stații, motiv pentru care a primit această denumire. Dar break-urile de astăzi sunt mult diferite de primele modele, deoarece au evoluat în caracteristicile și designul lor. Drept urmare, oamenii pot găsi mai multe variante de break-uri în epoca modernă și pot opta pentru orice design doresc. Sau, chiar dacă vor opta pentru un model mai vechi, trebuie să acceseze carVertical pentru a-i verifica istoricul. 

De ce dispar break-urile din SUA?

În 1973, când SUA a fost lovită de efectele crizei petrolului, popularitatea și utilizarea break-urilor, în special cele de dimensiuni mari, au fost afectate de creșterea prețurilor la combustibil. Toate acestea au dus la sfârșitul mașinilor break în SUA, iar astăzi se poate vedea că oamenii cu greu folosesc aceste modele în America. Oamenii care încă mai folosesc mașini break în timp ce locuiesc în SUA se bazează pe producătorii auto europeni pentru a cumpăra mașinile și pentru a le livra în SUA.

O sumă uriașă este alocată marketingului, care este un instrument puternic al fiecărei afaceri și, dacă este folosit cu înțelepciune, poate crea minuni. Cu toate acestea, potrivit unor surse, în cazul Minivan-urilor s-a ajuns la rezultate mai profitabile, ceea ce i-a determinat pe oameni să se concentreze mai mult pe acestea decât pe brak-uri. În urma acestei schimbări, oamenii aproape au încetat să mai facă publicitate și să le promoveze, ceea ce a contribuit la căderea break-ului, în special în SUA.

De ce europenii au mai mult interes pentru un break?

Oamenii din Europa apreciază combinația dintre dinamica asemănătoare sedanului și apreciază mai mult spațiu în mașini, ceea ce a devenit unul dintre motivele proeminente ale interesului europenilor pentru mașini break. Prin urmare, producătorii auto de top, precum Mercedes-Benz, Audi etc., proiectează astfel de modele și încearcă să răspundă nevoilor și cerințelor oamenilor. Chiar și astăzi, acești producători de automobile atrag cumva cumpărătorii din SUA și vând, în cantități mici, ce e drept, celor care locuiesc în SUA.

Se observă că vânzările europene reprezintă cea mai importantă parte a cererii globale a break-urilor. Mașinile break sunt vehicule practice, iar oamenii care preferă viteza adesea ajung să caute alte modele. Dar pe măsură ce arunci o privire către specificațiile acestei mașini, înțelegi ușor de ce europenii o vor. Și, pentru achiziția unei mașini uzate, nu trebuie uitat cât de importantă este verificarea numărului VIN înainte de achiziție. 

Deci, pentru a rezuma, break-urile nu mai atrag privirile americanilor. Pe de altă parte, europenii nu vor renunța curând la ele. Acestea sunt încă un hit pe piața europeană, în timp ce SUV-urile guvernează SUA astăzi. Cu toate acestea, America este cea mai mare piață din lume, iar pierderea stăpânirii pe o astfel de piață are consecințe extreme. Rezultatele pot fi problematice pentru producătorii auto din diverse motive și pot duce la posibilitatea dispariției break-urilor foarte curând.

You may also like...